czwartek, 19 marca 2020

Przepis na ciasteczka owsiane z żurawiną i rodzynką (filmik)




W końcu i ja postanowiłam nagrać dla Was filmik jak przygotować coś pysznego i zdrowego razem z dziećmi. Jakoś specjalnie nigdy nie miałam ciągotek do nagrywania filmów kulinarnych, ale z racji tego, że szaleje nam koronawirus, to musimy coś robić z naszymi pociechami. W obroty wzięłam naszą córeczkę Majeczkę i razem przygotowałyśmy pyszne i co najważniejsze zdrowe ciasteczka. Zapraszam do oglądania naszego filmu. Jest to nasz pierwszy film i bądźcie dla nas wyrozumiali :)

Poniżej odsyłam was do mojej strony firmowej, gdzie podróżuję od przedszkola do przedszkola, od szkoły do szkoły i udzielam dzieciom warsztatów kulinarnych. Oczywiście są to MOBILNE warsztaty kulinarne dla dzieci LITTLE COOK - (klik). Zapraszam do obejrzenia wielu fotorelacji na moim facebooku, a tymczasem łapcie przepis...

Poniżej pełna wersja przepisu na nasze ciasteczka

Składniki
1,5 szklanki płatków owsianych
2 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia
3 duże łyżki miodu lub / cukru lub cukru trzcinowego
2,5 łyżki rodzynek
2,5 łyżki żurawiny
2 łyżki pestek słonecznika
0,5 kostki miękkiego masła
2 łyżki mąki pszennej

Przygotowanie
Wszystkie składniki ze sobą połączyć w jednolitą masę. Na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia układamy po 1 łyżce masy i delikatnie spłaszczamy. Pieczemy ok 15 minut w 180 st c na złoty kolor.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia